2013. szeptember 3., kedd

Gerson központ és makrobiotika tanácsadás- élménybeszámoló

Sziasztok!

Tegnap végre eljutottam a budapesti Gerson központba. Dr. Nagy Melániával találkoztam, aki eleinte kicsit tartózkodó volt, de a beszélgetés végére nagyon szimpatikussá vált, és megnyilvánulásaiból egyértelmű volt, hogy intelligens, széles látókörű nő. Találkozónk elején répa-alma levet iszogatott, mivel a gyógyult gersonosok táborába tartozik, ez nem volt meglepő.
Kaptunk tőle egy listát, milyen kiegészítőket kell beszereznünk, hol nézzünk utána a bio élelmiszereknek, és megkért, hogy látogassam meg egy onkológus ismerősét, mert kíváncsi a véleményére a betegségemmel kapcsolatban. Jövő hét péntekre kaptam is időpontot. Addig maradnak az eszközök, kiegészítők beszerzése, és továbbra is kímélő diéta. Melánia szerint nem biztos, hogy jó ötlet volt abba hagyni a Glivecet, ez egy kicsit meglepett, mert ilyen hozzáállásra nem számítottam. Azért is kéri az onkológus véleményét, mert lehet, hogy még szednem kellene, és mellette egy könnyített Gerson programot folytatnom. Nem voltam elég határozott, és nem mondtam azt, hogy azt a szemetet soha többé nem teszem a számba, de nem baj, igazából én is kíváncsi vagyok ennek az onkológusnak a véleményére. Összességében a beszélgetés végére arra jutottunk, hogy doktornő szerint nem biztos, hogy rögtön az intenzív terápiával kellene kezdenem, lehet, hogy a gyomrom sem bírná a sok rostot. Jövő hét pénteken ismét okosabbak leszünk. Egyébként kaptam tőle egy jó tanácsot az érzékeny gyomrom kezelésére. Negyed dl zabkásához adjunk 1,5 dl vizet. Főzzük kis lángon 10-15 percig, majd teaszűrővel szűrjük le, hogy ne maradjon benne szilárd anyag, préseljük át a zabot, amennyire lehet, a teaszűrőn, hogy a víznél valamivel sűrűbb folyadékot kapjunk. Ez a zabnyák hasonló védőnyákot képez, mint a gyomor természetes védőnyákja.
Megvettem a Gerson-terápia című könyvet, amiben nagyon sok hasznos, praktikus tanács van. Valamint egy jóga dvd-t is, amit ma fogok majd kipróbálni, tegnap már bele néztem, majdnem 2 órás, és nagyon sok benne a relaxáció. Ez most rám is fog férni.

Vasárnap este egy ajánlásra utána néztem a makrobiotikának, és megtaláltam Sebestyén Szilvia elérhetőségét. A táplálkozás nagyon szimpatikusnak tűnt, és mivel nem sűrűn járok Pesten, gondoltam valahogy el tudjuk intézni, hogy kapjunk tőle is egy időpontot. Ez sikerült is, a Gerson központ után volt még egy kis időnk, így elmentünk egyet enni, én salátát, rizst és padlizsános lecsót választottam, ez utóbbi nagyon finom volt, de mostani étkezésemhez túl sós és fűszeres, így csak pár falatot ettem. Aztán a Jókai Egészségcentrumban találkoztunk Szilviával. A hölgy egy igazi energiabomba, pozitív kisugárzással. 56 éves, de 40-nek néz ki. Mint megtudtam, nagyon beteg volt 10 évvel ezelőtt, és a makrobiotika segítségével gyógyult meg. Ez a találkozó már kevésbé volt számomra hasznos. Megtudtam, hogy a szemem fehérjében sok a sárgás-szürkés elszíneződés, és sok ilyen jel alapján valami nagyon nincs rendben a szervezetemben. Na, hát ezt eddig is tudtam. Egy-két gyakorlati tanácsot kaptam, pl. hogy fürödjek sós vízben, ezen kívül nem tudtam meg, hogy konkrétan hogyan is kellene étkeznem. Szilvia megígérte, hogy e-mail-ben átküldi az étrendet, amit azóta sem kaptam meg. A tanácsadás díjának horror összege volt, és megvettünk két fénymásolt könyvet is, amiket igazából nem is akartunk. Tapasztalat szerzésnek mindenesetre jó volt, csak kissé drága.

Maradok tehát a Gerson programnál, igaz, hogy drasztikus, és nagyon nehéz lesz, de képviselői számomra nagyon hitelesek voltak. Ők nem akartak rám erőltetni semmit, egyik termékben sem érdekeltek anyagilag, amit be kell szereznünk. A megvásárolt könyv olvasása során pedig nagyon sok kérdésemre választ kaptam, pedig még csak pár oldalra volt időm. Ja, igen és a legjobb hír, hogy az első hat hétben valószínű nem tudok majd elmenni otthonról, de utána délutánonként lesz 2-3 óra, amit kihasználhatok valamilyen programra(az aktuális levet termoszban vinnem kell magammal)

A megreformált táplálkozásomat egyre jobban élvezem, érzem az ételek természetes ízét. A só már nem is hiányzik annyira. Ma zabpelyhet ettem banánnal, az ebéd töltött mángold lesz, alma-répa salátával. Uzsonnára iszom egy fincsi gabonakávét zabtejjel, hozzá pedig élesztő nélküli tönköly kenyérből szendvicset. A vacsorát még nem tudom, de lesz benne Hippokratész leves(ami most kicsit sűrűre sikerült, úgyhogy inkább főzelék :) ), és lucerna csíra...nyami :)

Szép napot nektek, és egyetek ti is valami egészségeset!
szeretettel: Annao

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése