2013. szeptember 16., hétfő

Gerson terápia elmélet és gyakorlat 2

Remélem ezzel a bejegyzéssel örömet okozok azoknak, akik esetleg gondolkodnak egy ilyen terápián, és kíváncsiak a személyes tapasztalataimra a levekkel, étkezéssel, beöntéssel kapcsolatban.

Kezdeném ott, hogy pénteken megjártuk Budapestet, és egy elismert onkológusnőtől megerősítést kaptam arra vonatkozóan, hogy számomra tényleg előbbre való lesz ez a terápia a hagyományos kezeléssel szemben. Amíg a kiegészítők nincsenek meg, és nem vettem részt a tanfolyamon, igyak napi 3 levet és csináljak egy beöntést. Ez az instrukció :). Pénteken meg is vettük az előre megrendelt Champion 2000 gépet, ami darálni fogja a gyümölcsöt és zöldséget. Szombati napunkon pedig ellátogattunk egy bio-termelőhöz, és megvásároltuk az egy hétre szükséges mennyiségeket. Majd beöntéshez való készülék után kutattunk, és találtunk is, a Dm-ben pedig vásároltunk bio-kávét.

A levekről: a sárgarépa és a répa-alma levek nagyon finomak! Tegnap kisfiam is kapott belőlük, amikor én ittam, és neki is nagyon ízlenek. A zöld lé is egész iható, aki bírja a gyógyteákat, nem okozna neki gondot ennek a megivása sem. A zöld lé összetevői: római saláta, piros levelű saláta, vörös káposzta, endívia, mángold, céklalevél, vízitorma(ez utóbbit sajnos nem kaptunk) és egy alma. Az elkészítésbe hamar bele lehet jönni. A hozzávalókat csak meg kell mosni, az almát összedarabolni, és a darálóba tenni, ami nagyon szuperül működik, pár másodperc alatt megdarál mindent. A kimeneti cső alá előre odakészítjük a prés kivehető részét, és ráteszünk egy vászondarabot. A pép ami kifolyik, egyenesen erre kerül. Ezután összehajtogatjuk a vászont, és az egészet beletesszük a présbe, innen már csak pár mozdulat, és csorog is a finom lé. Ezután a gépet szétszedjük, folyó víz alatt elöblítjük. A maradék pépet megeszik a kutyák :) Imádják! Azon viccelődtünk, hogy még a végén el fog múlni az öreg kutyánk ízületi gyulladása, és fog még élni vagy 10 évet!

Az étkezésem változatlan, tegnap még a maradék rakott krumplit ettem, és töltött mángoldot, amiben barna rizs, bab, és zöldségek voltak. Ma pedig tésztát fogok főzni valamilyen zöldséges feltéttel.

Most pedig a beöntéses tapasztalatom következik, aki nem bírja az ilyesmit, vagy nem érdekli, az már ne olvassa tovább ezt a bejegyzést.
Szóval 1 liter desztillált vízben főztem 3 evőkanál kávét. Miután kihűlt, leszűrtük egy vászon darabbal, erre majd valami mást kell kitalálni, mert macerás volt. Az elfőtt vízmennyiséget pótoltam. A kávét beleöntöttem a beöntő kancsóba, amihez csatlakozik egy gumicső. A gumicső másik végére illeszthető a végbélbe bevezethető cső, amin van egy elzáró szelep. A Gerson könyv azt írja, hogy 20-25 cm mélyen kell a csövet bevezetni, de ez a cső még 10 cm hosszú sincs. Nagyon izgultam, hogy milyen lesz.

 Lefeküdtem a fürdőszoba padlójára egy polifomra a jobb oldalamra felhúzott térdekkel. A cső bevezetésével nem volt gond, bár kicsit furcsa érzés, de nem rosszabb mondjuk mint egy végbélkúp felhelyezése. A kancsót kb. fél méter magasan kell elhelyezni, így folyik be belőle a folyadék. Óvatosan és félve kinyitottam a szelepet. Nem éreztem semmi különöset. Kicsit megkönnyebbültem. Majd azt kezdtem el érezni, hogy a fenekemen csorog a kávé, és végül már mindenütt kávés volt alattam. Nem tudtam mit tegyek, behívtam a férjemet, úgyis látott már mindenféle kiszolgáltatott állapotban, ez már nem fog szorozni osztani, gondoltam. Mondta férjem, hogy próbáljam más irányba mozdítani a csövet, igyekeztem is, de továbbra is kifolyt a kávé. Ekkor kitaláltuk, hogy csatlakoztassuk rá azt a csövet, ami hüvelyöblítéshez van, az jóval hosszabb. Meg is tettük. Na innentől kezdve benn maradt a kávé, de szerintem túl gyorsan csorgott be, kb. a fele folyt le, és azt éreztem, mindjárt bekakilok, fogalmam sem volt tudom- e egyáltalán tartani, úgyhogy szinte kiabáltam férjemnek, hogy segítsen elzárni a szelepet, és mára ennyi elég lesz. Nehezen felkeltem a földről, és lezuhanyoztam, mert csupa kávé voltam, férjem addig feltakarította a padlót. Kb. 3-4 percig nem is volt székelési ingerem, de innentől kezdve nagyon ki kellett mennem a wc-re. Még egy kicsit tudtam tartani, majd végre megkönnyebbülhettem. Nem jött ki minden egyszerre, kétszer kellett mennem. Ezután nagyon fáztam, és nem volt jó érzés a hasamban. Pont azt vártam volna, hogy majd kevésbé fogok puffadni, vagy ilyesmi, de pont, hogy nem így történt. A beöntés után 3-4 órával viszont megértettem, hogy mi történt. A koffein ugye kitágította az epevezetéket, és a felgyülemlett méreganyag a májból a vékonybélbe jutott. Ezért mocorgott még a hasam egy ideig, és mikor a wc-n ettől is megszabadultam, elmúlt minden kellemetlen érzés a hasamban.
Ismét érzek egy kis gyengeséget, tehát beindult egy folyamat. El sem tudom képzelni, hogy valaki egyik napról a másikra végezze az intenzív terápiát, napi 13 lével és 5 beöntéssel. Jobb lesz egy így, hogy egy kicsit beletanulok.
Holnap ismét útra kelek, el kell intéznem a szükséges vérvételeket, ami alapján majd beállítják a kiegészítőket, meglátogatom családterapeutámat és fogorvosomat is, tehát ismét nem lesz egy könnyű nap.
Na, megyek azt hiszem lefőzök egy adag kávét, a mai tapasztalatomról is majd beszámolok.

Szép napot!
Szeretettel: Annao

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése