2013. augusztus 21., szerda

Változások.....

A következő bejegyzést holnapra terveztem, de mivel két közösségi oldalon is megosztottam a blogot, várakozáson felüli lett az olvasók száma :)  Így amíg kisfiam alszik(már csak pár perc) gyorsan írok még arról, miket tettem meg eddig, és egy kicsit a betegségemről.

Nos, szerdán kaptam meg Pet- CT eredményemet, ami elég kétes, mint mindig is az volt, lassan 4 éve. 2009 novemberében műtöttek először, akkor eltávolították a gyomrom egy részét is a daganattal együtt. Áttéteket nem mutattak ki, így kezelést nem kaptam, de így is sokáig szenvedtem új kis méretű gyomrommal. 3 havi rendszerességgel kellett kontrollra járnom, és egy ideig minden rendben volt, kivéve a tüdőben egy másfél centis elváltozást, amiről nem gondolták, hogy daganat. Az évek során a tüdőmben egyre több ilyen kis furcsaság jelent meg, minden vizsgálatnál nő a számuk, illetve méretük. Nem jelentősen, de mindig nőnek picit. A gyomromnál 2011-ben mutatott a Pet egy centis valamit, amiről szintén nem tudták micsoda. Mintavételt javasoltak, elfogadtam. A 12 centis heget újravágták a hasamon, a gyanús nyirokcsomókat kivették a gyomrom mellől, a szövettani eredmény negatív lett. Kicsit megnyugodtunk. De 3 hónap elteltével a Pet ugyanúgy jelezte, hogy ott van, és azóta is, folyton nő egy kicsit. Januárban, amikor már a gyomromon belül is volt aktivitás a Pet szerint, az onkológusom kezelést írt elő. Azt tudni kell a GIST-ről, hogy nem reagál sem sugárra, sem kemo-ra, pár éve fedeztek fel egy gyógyszert, amit nagyrészt sikeresen alkalmaznak, ez a GLIVEC.

Pár hetes tépelődés, depresszió, kétségbeesés után úgy döntöttem, adok egy esélyt a gyógyszernek, melynek előnye, hogy nem annyira durvák a mellékhatások, mint a kemónál, de folyamatosan kell szedni, és teljesen sosem tünteti el a daganatot, csak minimálisra csökkenti a rákos sejtek számát. Tehát életem végéig szednem kell. Eleinte nem volt sok mellékhatás, fáradtság, fejfájás, kiütések, hasfájás. Volt egy időszak, hogy szinte észre sem vettem, hogy szedem. Aztán sajnos jött az álmatlanság, és az ízületi fájdalmak. Ezeket már nehezen viseltem. A múlt heti eredmény, pedig végleg ráébresztett, nem akarom magam tovább mérgezni. Meg akarok gyógyulni, testileg, lelkileg, és pár év múlva csak nevetni az egészen, nem pedig még mindig gyógyszert szedni.

A gerson terápia holisztikus szemléletű. Nem a betegséget gyógyítja, hanem az embert. Testileg, lelkileg, szellemileg.

Szóval, szerda óta a táplálkozásom módosult. Nem eszem még kizárólag bio kajákat, pár zöldség, gyümölcs hipermarketből származik.
Reggelente vízben főtt natúr müzlit eszem banánnal. Délben és este burgonyát, párolt zöldségeket, friss gyümölcsöket, egy kis túrót, joghurtot(ezek sajnos tiltólistásak lesznek), illetve tegnap egy kis halmájat, nehogy valami hiánybetegségem legyen, mire el tudom kezdeni a terápiát. Csíráztattam még jó sok lucernát, hogy elég vitamint egyek.

Ami nagyon ízletes még só nélkül is: rakott burgonya cukkinivel, paradicsommal, hagymával, fokhagymával. A titka az, hogy jó sok hagyma és fokhagyma kell bele, na meg a paradicsomot se sajnáljuk, hogy szaftos legyen.

Ami még finom: töltött mángold. Ezt anyukám találta ki, és főzte meg nekem. Zöldségeket ledarált, majd mángold levélbe töltötte, kevés vízben megfőzte.

Ami számomra ehetetlen volt só nélkül, az a barna rizs( most még megengedem magamnak, élesben ezt sem lehet). De végül legyűrtem egy kis párolt káposztával.

Egész jó a Hippokratész leves, amit napi rendszerességgel kell majd ennem. Összetevői: burgonya, paradicsom, póréhagyma, vöröshagyma, fokhagyma, zeller, petrezselyem. A zöldségeket össze kell vágni, lassú tűzön megfőzni, majd pürésíteni.

Az első három napon nagyon puffadtam, szédültem, és fájt az epén tájékán. Folyamatosan pisilni jártam, mivel a sómentes diéta segített kihajtani a sok vizet belőlem, amit a gyógyszer visszatartott. Most már egész jól bírom, sőt a húst már nem is kívánom. Megiszok még napi 2 bögre májvédő teát, és jógázom továbbra is, ami nagyon jó hatással van a testemre, lelkemre egyaránt.

A kozmetikumaimat lecseréltem a Dm-ben kapható Alverde termékekre, imádkozom, hogy használhassam is majd őket :). A hajamat tegnap visszafestettem az eredeti színére, hogy ne legyen majd csúnya a lenövés.

Próbálok leszokni az altatóról(a GLIVEC miatt már csak ezzel tudtam aludni), tegnap este nem vettem be, és egész jól ment az alvás, nem tökéletesen, de jól. Az ízületi fájdalmaim is egyre csökkennek.

Legközelebb a lelki dolgokról is írok, elvégre holisztikus szemléletű vagyok, ne ragadjunk le a testnél.

Szép napot nektek,
szeretettel: Annao

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése