2013. augusztus 21., szerda

Egy korszak lezárul, egy új megnyílik...

Sziasztok! Annao vagyok, 26 éves, GIST-es beteg. A GIST egy ritka rosszindulatú daganat fajta, mely főleg a tápcsatornában alakul ki. Nálam a gyomor lett a célpont. Ebben a blogban szeretnék mindenféléről írni, ami a rákkal, gyógyulással, étkezéssel, spiritualitással kapcsolatos. Akkor jutottam arra az elhatározásra, hogy naplóba foglalom, mindazt ami történik velem, amikor lemondtam a hagyományos orvosi kezelésről, egyrészt mert hatástalannak bizonyult, másrészt lassan 80 évesnek éreztem a testem a sok mellékhatás miatt. Ráadásul az orvosok nem ígértek végleges gyógyulást, csak tüneti kezelést ezzel a módszerrel.

Úgy döntöttem, belevágok a Gerson terápiába. Főként ennek a nehézségeiről, egyhangúságáról, lemondásairól, de ugyanakkor örömeiről is szeretnék írni. Szakmámat tekintve pszichológus vagyok, úgyhogy biztosan lesznek a rákot lelki oldalról megközelítő cikkek is. Elhivatottja vagyok a jóga testgyakorlásának, és bízom benne, hogy a Gerson terápia révén való sok lemondás segíteni fog egy magasabb szintre való eljutásban.

A magyarországi Gerson-központban még nem volt hasonló diagnózisú beteg, aki végig csinálta volna a programot. Eleve kevés beteg vállalkozik rá, mivel hosszú, fáradtságos, drága, és sok lemondással jár.

Van egy 5 éves kisfiam, akit a férjemmel 3 éves korában fogadtunk örökbe. Igazi kis ördögfióka, eleven, érdeklődő, huncut. Életrevaló. Szeretném látni, ahogy felnő, és szeretném ha kaphatna egy kistestvért. Azt hiszem ez mindent elárul...

szeretettel: Annao


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése