2013. augusztus 25., vasárnap

Gyors helyzetjentés

Sziasztok!

Csak gyorsan helyzet jelentek egyet. Tegnap már eléggé ki voltam készülve az egyhangú és ízetlen étrendemtől, ráadásul folyamatosan szédelegtem, gyenge voltam. Férjem meggyőzött, hogy amíg nem megyünk el a Gerson központba, lazítsak egy kicsit a gyeplőn, mert feleslegesen gyötröm magam, amíg nem csinálom teljes egészében. Ez a terápia úgy lett kitalálva, hogy minden egyes részének meg van a maga feladata.

Eléggé elgyengültem most, nehezen tudom elképzelni, hogy két teljes évig mindezt még durvábban csináljam, ráadásul úgy, hogy családom körülöttem habzsi- dőzsizik. Ugye, megint csak hozzájuk hasonlítom magam, ezért olyan nehéz, de nehéz lenne őket, és a finom ételeket nem észre venni, ha ott vannak az orrom előtt :(

Viszont, ami meglepett, nem kívánom a húst. Sőt, májkrémes kenyeret akartam enni, és két falat után letettem, szörnyű büdösnek találtam, éreztem a disznót, ahogy harapom a falatot....brrr. Mára még van a zöldségekkel és tojással rakott krumpliból, de holnap majd halat fogok sütni. Remélem az nem lesz undorító.

Szép vasárnapi délutánt kívánok nektek!
szeretettel: Annao

2 megjegyzés:

  1. Nekem azt mondta az egyik ismerősöm, aki hús, tojás és tejtermékmentesen étkezik, hogyha én is leszokom ezekről, akkor egy idő után érezni fogom, hogy ezek mind büdösek és nem is kívánom majd őket. Azt is mondta, hogy ő a sütiken is szokta érezni, hogy büdik, ha tojás van benne, azonnal kiszúrja.

    VálaszTörlés
  2. Egyelőre a tojáson és a tejtermékeken nem érzem. Úgyhogy tegnap óta azokat még ismét fogyasztom. De a hús....tényleg nincs szüksége a szervezetünknek ezekre? Eddig azt vallottam, hogy mindent enni kell, sőt vannak ezzel totálisan ellentmondó diéták, pl. a paleo. Annyira összezavar ez a egész....

    VálaszTörlés