2013. október 15., kedd

Túl az első gyógyreakción

Sziasztok!

Tudom, régen írtam, de nagyon sűrű volt a programom. A terápia elkezdődött múlt hét szerdán napi 7 lével és 2 beöntéssel, valamint a kiegészítőkkel. Ez a doktornő javaslata volt, én 10 lével szerettem volna indulni, de nem bánom, hogy így alakult, mert így is nagyon megterhelő.
Az első napon nem volt különösebb problémám, a közérzetem jó volt, az ételeket és a leveket jó étvággyal fogyasztottam. Aztán másnap a reggeli beöntés után már nem éreztem jól magam. A leveket alig bírtam lenyelni, az ebéd sem nagyon ment. Estére nagyon gyenge lettem, fájt a fejem, rossz volt a közérzetem. Csak feküdni bírtam. És ez folytatódott tegnap reggelig kisebb megszakításokkal, közben be is lázasodtam. Mit ne mondjak, nagyon embert próbáló volt. A beöntés nehezen ment, puffadtam, és görcsöltem. Közben sokszor dühös is voltam, és sokat sírtam csak úgy ok nélkül. Lepedékes nyelv, izzadás....szóval lényegében minden méregtelenítési tünetet produkáltam.
Mindezek ellenére a gyógyreakciónak örülni kell, ez azt jelenti, hogy a szervezet beindult, elkezdte a gyógyítási folyamatot. A mérgek kiürülnek, az immunrendszer aktivizálódik.

Voltunk egyébként Budapesten a Gerson tanfolyamon, ahol sok mindent már ismerős volt, de sok újat is tudtak még mindig mondani. Pl. kaptunk pontos receptet a zöld léhez, amit addig csak találgattunk, hogy melyik fajta salátából mennyit tegyünk bele. Részletesen elmagyarázta a doktornő a nátrium-kálium szerepét a gyógyulásban, teljesen érthető volt, és logikus. Röviden annyi, hogy normális esetben a nátriumnak a sejten kívül kell lennie a sejtközi térben. Bármilyen külső behatásra, ha ez a nátrium bekerül a sejtbe, kiszorítja onnan a káliumot, és a sejt elkezd vízzel megtelni. Amikor bárhol árvíz van, gondoljunk csak bele, milyen rosszul működik minden, leáll a termelés, nincs takarítás, minden ott áll a szutyokban, és rothad. A sejtben ugyanúgy romlik az energia termelés, és nem tudja a salakanyagokat hatékonyan kiválasztani. A terápia célja, hogy a felhalmozódott mérgeket a test végre kiürítse magából, közben pedig ellássa könnyen hasznosuló tápanyagokkal, hogy visszaálljon a megfelelő energia termelés. Ezt segítik a kiegészítő tabletták is, amikről majd később fogok egy külön bejegyzést írni, de köztük van pl. a niacin, ami vérbőséget okoz a hajszálerekben, így elősegíti, hogy a tápanyagok könnyebben eljussanak a sejtekhez.

A doktornő megemlítette, hogy a terápiának sajnos rossz híre van. Ugyanis sokan összetévesztik a léböjtkúrával, holott itt egyáltalán nem erről van szó. Megvan a napi 3 főétkezés, a levek csak plusz tápanyagbevitelt jelentenek. Sokan vannak, akik megisznak 1 répalevet, vagy bolti dobozos leveket isznak, és hangoztatják, hogy ők gersonosok, aztán, ha nem gyógyulnak meg, a terápiát hibáztatják. Nagyon fontos, hogy a terápiát nem szabad lazán venni, felhigítani, mert minden egyes részének meg van a miértje, és csak együtt működik. Azért is lenne nehezen vizsgálható, hogy mennyire eredményes a módszer, mert nem lehet ellenőrizni, hogy ha a beteg hazamegy otthonába, tényleg betart-e minden egyes szabályt.

Remélem, hogy én mindent jól csinálok, bár a gyógyreakció arról tanúskodik, hogy igen :) Hamarosan írok tehát a kiegészítőkről, addig is kapcsolódjatok ki egy kis jógával, és ne egyetek sót, meg műkajákat :)

szeretettel: Annao

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése