2013. október 25., péntek

Napi programom és csalások

Szerintem nincs olyan ember a világon, aki ha egy ilyen szigorú programot kell követnie, ne csaljon egy kicsit (elnézést, ha mégis van ilyen). Még Beata Bishop is csalt, mert nem kelt fel hajnali 6 órakor beöntést csinálni, hanem csak 7 órakor, és szemöldökceruzát is használt, holott tiltott minden kozmetikum.
Szerintem a Gerson terápia azért ennyire szigorú, mert biztosra próbál menni. Ha az ember elkezd a terápiában csalni, akkor ezek a csalások egyre sűrűbben fordulnak majd elő, és végül a terápia hatástalan lesz. Szerintem azért nem ennyire fekete-fehér minden. Pl. ha egy lé 10:00-ra van előírva, és a beteg 10:05-kor préseli ki, még nem fog összedőlni a világ. Ilyen apróságok egészen biztosan nem hátráltatják a gyógyulást. ha viszont kihagyunk leveket, vagy beöntést, vagy itt-ott megeszünk egy szalámis szendvicset, vagy megsózzuk az ételt, az tényleg kudarcot hozhat.

Itt a saját csalásaimat írtam le, de töröltem, mivel kaptam egy visszajelzést egy ismerősömtől, hogy nem helyesli őket az én állapotomban. Talán úgy tűnhetett, hogy nem veszem komolyan a terápiát, és nem szeretném ezt sugallni, sem negatív példát állítani mások felé. Az előírt ételeket, leveket, kiegészítőket maradéktalanul elfogyasztom, a beöntéseket elvégzem.

A napi programom egyébként a következő:
8:00        reggeli(zabpehely, gyümölcsök) narancslé, tabletták: nutrazime, pancreatin, Q10, niacin
9:00        zöld lé, kávébeöntés
9:30        B12 oldatból 1 csepp, gyümölcstál
10:00      répa-alma lé
11:00      salátatál, 2 májkapszula
12:00      zöld lé
13:00       ebéd: hippokratész leves, burgonya, párolt zöldségek, tabletták: nutrazime, pancreatin, niacin, biocult
15:00        répa lé, 2 májkapszula
16:00         2 májkapszula
17:00        répa-alma lé, salátatál
18:00        zöld lé
19:00        vacsora: ugyanaz, mint ebédre
20:00        kávébeöntés

A tablettákat majd leírom (tudom már ígértem), hogy melyik mire való. Láthatjátok, hogy nem éhezem :), bár délután szoktam éhes lenni, olyankor gyümölcsöt eszek, főleg banánt.

Apropó, ugye jógáztatok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése