2013. október 20., vasárnap

Visszaeséstől való félelem

Nagyon sok daganatos beteg meggyógyul hagyományos kezeléssel (műtét, kemoterápia, sugárzás).
Ilyenkor vetődik fel a kérdés, mi lesz, ha a daganat újra kialakul? A legtöbb ember ilyenkor alternatív módszerek után kutat még akkor is, ha addig nem hitt ezekben. A félelem sokszor nagyon erős, így sok kuruzsló gazdagodhat meg, mert a betegek hiszékenyek, beszednek mindenfélét. A másik véglet, amikor gyógyulás után teljesen elbízzák magukat, megkönnyebbülnek, és nem foglalkoznak többet a problémával.

Nos, szerintem egyik megoldás sem jó. Sajnos azt kell írnom, hogy műtéttel, hagyományos kezelésekkel nem lehet végleges gyógyulást elérni. Pedig nincs rosszindulatú elváltozás a testben, akkor a beteg meggyógyult, nem? Nem! A teste, immunrendszere ugyanúgy gyenge, mérgezett maradt, műtéttel, kezelésekkel csak időt nyert. A betegség mindig egy jelzés arra, hogy valamin változtatni kell, ha pedig ez nem történik meg, minden feltétel továbbra is adott a betegség létrejöttére. Ami létre is fog jönni újra. Lehet, hogy csak 20 éve múlva, de az is lehet, hogy csak 1 év múlva.

Azt tudom tanácsolni minden daganatos betegnek, és remélem ez az üzenet sokakhoz eljut, hogy ha gyógyultnak nyilvánítják az orvosok, akkor is változtassanak valamin. Lehet, hogy csak a lelküket kell rendbe szedni, az is lehet, hogy elég egy kímélő vegetariánus étrendet tartani. Ezt én nem tudhatom, minden ember más, ki kell tapasztalni, hogy kinek mi válik be. Mindenesetre soha ne higgyünk rögtön az első embernek(pl. természetgyógyásznak) aki utunkba akad, mindig hallhassunk meg több véleményt, és csak azután döntsünk arról, számunkra mi lenne a legjobb. A deutérium csökkentett víztől mindenkit óva intek, személyes tapasztalatom sem jó vele, és ismerős daganatos betegeknél sem vált be sajnos. Sajnos, mert milyen jó is lenne, ha ilyen egyszerű lenne a gyógyulás. A Culevitet nem bírta sokáig a gyomrom, így annak a hatékonyságáról nem tudok beszámolni, biztos van, akinek használ, de inkább csak kemo mellé kiegészítésnek tudnám elképzelni, ugyanúgy, mint az Avemar-t. Ez utóbbi viszont hagyományos kezelés mellé kiegészítésnek tényleg jó, nekem jobb volt a közérzetem, amikor szedtem. A Biobran jó immunerősítő, ezt talán tudom ajánlani, én nem sokáig szedtem, mert elkezdtem a Gerson-t. Ittam még Aloe Verát, ami a gyomromnak jó volt, ezen kívül szerintem mást nem tud. Varga gombákat is szedtem, a gyomrom szintúgy nem bírta, egy ismerősöm jó eredményt ért el vele kezelés mellett, emelte a fehérvérsejt számot.

Hát.....így felsorolva tényleg sok mindent kipróbáltam.Valahogy egyik sem volt az igazi. Most, hogy a Gerson módszert megismertem, és hatásait magamon tapasztalom, nem is tudnék abban sosem hinni már, hogy pirulák, meg ilyen-olyan vizek fogják megoldani a problémámat. Csakis én magam tudom megoldani azzal, ha változtatok. A lelkünket rendbe kell tenni, és az immunrendszer és gyönyörűen helyreáll, ha igazi méregmentes, tápanyagdús táplálékkal látjuk el.

Olvastam egy szlovák nő blogját, aki végstádiumú beteg volt, az orvosok lemondtak róla. Úgy gyógyult meg, hogy egy hónapig csak nyers gyümölcsöt evett, aztán pedig zöldségeket, burgonyát, rizst, és hasonlókat. Egy ilyen egyszerű kúrával is képes volt a teste meggyógyítani önmagát, visszafordítani azt, amiről az orvosok azt hitték, hogy nem lehet. Egyszerűen nem mérgezte és terhelte tovább a testét, így az elkezdett működni, és gyógyítani.

Összegzés: a félelem helyett vegyük a kezünkbe saját sorsunkat, ne csodaszerektől várjuk a gyógyulást. Testünk képes az öngyógyításra, de ahhoz változtassunk. Tudom, nagy szavak ezek, de ha én a műtétem után találkoztam volna egy ilyen szemléletmóddal, talán elég lett volna egy kis változás is, és most nem kellene ilyen drasztikusan csinálnom.

Szeretettel: Annao

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése