2013. november 28., csütörtök

Gerson klub

Múlt héten Gerson klubbon vettem részt az Egészségforrás alapítványnál, és találkoztam Beata Bishoppal :)


Beata egy igazi Angol Lady, kedves, közvetlen, nagyon magabiztos, és szellemileg szerintem bőven túlszárnyalja az életkorát.
A klub Beata rövid beszámolójával kezdődött, hogy törekvései éppen hol tartanak a nagyvilágban. Sajnos ezt a terápiát még mindig nem ismerik el, sőt már már szinte bűnnek számít bárhol említeni, nem sok orvos van, aki hajlandó megismerkedni vele.
Ezután régi gyógyult Gersonosok beszámolóját hallhattuk. Volt egy nő, aki végigcsinálta a két évet, eltelt egy pár év, ismét beteg lett, újra lenyomta a két év terápiát, és ismét meggyógyult. Egy másik nő története nagyon meghatott. Ő a kisfiáról beszélt, aki 7 évesen lett beteg, és az anyukája elmesélte, milyen hősiesen csinálta a terápiát a kicsi, sokkal fegyelmezettebben, mint bármelyik felnőtt. Elsírtam magam, mert belegondoltam, mi lenne, ha az én kisfiamnak kellene ezt végigcsinálni.....
Ezután ott maradtunk Budapesten, hogy férjem el tudjon menni szombaton a bio piacra, és megismerje a termelőket, hogy tudja, kihez kell fordulni, ha nem kapható egy-egy alapanyag. Így úgy néz ki, hogy télen is fogunk kapni mindent, ami szükséges.
Sajnos magánéleti gondok nehezítik a mindennapjaimat, nem tudom, hogy ez milyen hatással lesz a gyógyulásomra. Valószínű, hogy nem jó :(
De szüleim támogatása, és a gyerekek segítenek benne, hogy kitartsak, és a terápiát ne hagyjam abba. Sőt azt hiszem más fajta életformát most nem is tudnék csinálni. Budapesten kóstoltam pár tiltott dolgot, és nem is estek olyan jól. Talán csak a szemem kívánja.

Elkezdtem kipróbálni a Gerson könyvben található recepteket, hogy ne csak mindig héjában sült krumplit egyek. Tegnap krumplisalátát készítettem. A krumplit ugyanúgy kell előkészíteni, mint a hagyományos salátához. Az öntethez lenmagolajat, almaecetet, mézet, apróra vágott újhagymát és zellerlevelet használtam. Eddigi megszokott unalmas ízekhez képest nagyon finom lett :). A karfiolt hozzá pedig most sütőben készítettem el. Jénai tálba tettem a rózsáira szedett karfiolt, és kevés vízzel sütöttem, kicsit ropogósra hagytam. Közben kevés vízzel répát pároltam, mikor megfőtt, összeturmixoltam kicsi lenmagolajjal és joghurttal. Ezt a szószt ráöntöttem a karfiolra, és pár percig még melegítettem a sütőben.

Ez lesz a mai ebédem.
Jó étvágyat nektek is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése