2014. augusztus 24., vasárnap

Saját tornavideóm

Sziasztok!

Nemrégiben írtam egy bejegyzést arról, hogy mennyire nem értek egyet a most divatos fitnesz őrülettel, hogy a rohanó, stresszes életünkben még egy stressz faktor lett a kinézetünk, hogy elég izmos-fitt-e a testünk. Fórumokon több gyerekes anyukák panaszát olvasom, akik dolgoznak, mellette háztartást vezetnek, és miután a gyerekek lefeküdtek, még akkor állnak neki az intervall és mindenféle intenzív pörgető edzéseknek(vagy éppen hajnalban kelnek emiatt). És bűntudatuk van, hogy ha nem bírják a tempót. Ezért szeretném megmutatni, hogyan csinálom én. Amikor alternatív módszerekkel kezdtem gyógyulni, le lettem tiltva a sportolásról, mondván, hogy a testem a felszabaduló energiákat a gyógyulásra használja, ne a sportra. Viszont a jógát megengedte akkori Gerson-terapeutám, így azt továbbra is lelkesen gyakoroltam. Végül hónapok alatt összeállt egy gyakorlatsor, melyet egy héten legalább 3-4x végzek, az izomzatomat nagyon jól rendben tartja, hajlékonyságot is ad, és ami a legfőbb, hogy ellazít. Számomra minden az egyben :)

Nem vagyok jógaoktató, és semmilyen ilyen irányú végzettségem nincs, csupán szeretném megmutatni, hogyan tornázom otthon. Ha van kedved, csatlakozz hozzám. Fogadjátok szeretettel ezt a videót, melyet szívből ajánlok bárkinek, aki átmozgatná a testét, felfrissülésre, relaxálásra vágyik. Ez a videó az első szösszenete egy nagyobb szabású tervemnek, mely átfogóan bemutatja majd az életmódomat, étkezéssel, receptekkel és további torna videókkal. Tehát a videó:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése