Magamról

Saját fotó

Sziasztok! Annao vagyok, 27 éves, GIST-es beteg. A GIST egy ritka rosszindulatú daganat fajta, mely főleg a tápcsatornában alakul ki. Nálam a gyomor lett a célpont. Akkor jutottam arra az elhatározásra, hogy naplóba foglalom, mindazt ami történik velem, amikor lemondtam a hagyományos orvosi kezelésről, egyrészt mert hatástalannak bizonyult, másrészt lassan 80 évesnek éreztem a testem a sok mellékhatás miatt. Ráadásul az orvosok nem ígértek végleges gyógyulást, csak tüneti kezelést ezzel a módszerrel.
Úgy döntöttem, belevágok a Gerson terápiába. Egy ideig elhivatottan végeztem, majd váltottam a makrobiotikára, mostanában pedig a magam által kitapasztalt ösvényen járok. A CT eredmények azt igazolják, van értelme csinálni! Kialakítottam egy élhető életmódprogramot, tornavideókkal, étkezési tanácsokkal, receptekkel, meditációs hanganyagokkal, melyeket főleg az októberi és novemberi blogarchívumban találtok. Rövidesen pedig átláthatóbban egy tervezett honlapon. Ha beteg vagy, vagy csak érdekel a betegségem története, lapozz vissza a blog elejére. Zöld forma az új mottó: fitt test, lelki harmónia és hosszú egészség a természet erejével! 
LÉGYSZI CSATLAKOZZATOK HOZZÁM A FACEBOOKON A Zöld Forma NEVŰ KÖZÖSSÉGHEZ, A HONLAP KB. MÁSFÉL HÉT MÚLVA LESZ ÉLES, DE ADDIG OTT IS OSZTOK MEG CIKKEKET

2014. augusztus 29., péntek

4 heti étrend javaslat

Az alábbi étrendet úgy állítottam össze, hogy változatos legyen egy vegetáriánus étrendben. Legyen benne gabona, hüvelyes, zöldség, alga, magok, tészta, főzelék, stb. (van, ahol tonhal szerepel, ez kihagyható) A recepteket majd fokozatosan töltöm, bár van egy-két étel, aminek a nevében egyértelműen benne van, hogy mit takar, és akinek van egy kis konyhai tapasztalata, tudja, hogyan kell készíteni. Szóval már most is lehet próbálgatni :)

A főételeket ebédre és vacsorára javaslom, egy hétre 6 féle ételt írtam, mert úgyis előfordul, hogy valamiből többet csinálunk, és marad másnapra is, így nem kell minden nap főzni.

Reggelire kenyeret eszem(búzacsírából készült kenyér, vagy élesztőmentes rozskenyér) különféle zöldségkrémekkel, boltiakkal is, de pl. padlizsánkrémet szoktam házilag is csinálni. Hozzá zöldségeket, csíráztatott lucernát. De aki müzlis típus, nyugodtan ehet cukrozatlan müzlit valamilyen növényi tejjel. Napközben pedig a már régebbi bejegyzésekben is említett zöldségleveket is iszom, valamit étkezés előtt 1-2 kanál Piantot 2 deci vízben higítva(ez egy zöldségsűrítmény, nem csodaszer, nyugodt szívvel tudom ajánlani, van honlapjuk, keressetek rá)



1.      1. hét:
-zöldséges csicseriborsó főzelék kuszkusszal, arame salátával
-paradicsomos burgonya friss salátával
-bulgur saláta sült tofuval
-shiitake gombás barnarizs kása
-tonhalas spagetti
-rakott káposzta lencsével és barna rizzsel


2.      2. hét:
-falafel kölessel, hiziki salátával
-paradicsomos káposzta
-zöldséges lencsefőzelék hajdinával, kovászos uborkával
-miszo leves, gyümölcsös tejberizs
-pirított zöldséges szójaszószos tészta, pirított tökmaggal
-rakott burgonya cukkinivel, zabtejszínnel

3.hét:
-gabonafasírt barnarizzsel, savanyú káposztával
-karalábé főzelék
-hagymás babsaláta szezámmagos rizsgolyóval
-köles leves, gyümölcsös tejberizs
-„hamis túrós csusza” tofus tészta pirított napraforgó maggal
-„hamis szusi” nori lapba tekert rizsgolyók párolt zöldséggel

4.hét:
-sült tofu barna rizzsel, párolt brokkolival
-cukkini főzelék
-falafel karfiolos kölessel, reszelt jégcsapretekkel
-azuki babos árpagyöngy kása
-shiitake gombás paradicsomos tészta

-rakott savanyú káposzta tofuval

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése