2014. szeptember 19., péntek

"Ép testben ép lélek"

Ezt a mondatot egy barátnőm blogján olvastam a minap, aki megkérdezte, megoszthajta-e a tornavideómat, mivel kipróbálta, és kellemesen felfrissítette.
Annyira megörültem ennek a visszajelzésnek, hogy szerdán le is forgattam még a két tervezett videót (egy alsótest és egy felsőtest erősítés). Izomlázam is lett rendesen :) Minél többet foglalkozom a honlap szerkesztésével, annál több ötletem van, így sose fogok a végére érni! :D de viccet félretéve remélem, hogy egyszer igen. Most már nem 3 tornavideóval akarom indítani, hanem öttel, mert eszembe jutott még, hogy készítek egy intenzívebb edzést is a haladóknak, megtartva természetesen a jóga jótékony hatásait, és egy teljesen laza, szinte csak nyújtógyakorlatokból álló videót azokra a napokra, mikor az embernek megmozdulni sincs ereje.
Kicsit arra emlékeztet ez, mint amikor a diplomamunkámat készítettem, a folyamatos ötletelés, információgyűjtés, és lassan de biztosan a végén összeáll egy komplett program.
Na, és hogy ne feledjétek, mozogni jó! A jóga ráadásul jó közérzetet biztosít, segíti az életenergia áramlását a testben. Kellemes kikapcsolódást a hétvégére!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése